صبا باباییصبا بابایی، تا این لحظه: 16 سال و 16 روز سن داره

بهار محفل کوچک ما

تیچر جون صبا

1392/9/19 19:46
نویسنده : مادر
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل صبا ....

این روزا مامان صبا سرش خیلی شلوغه وقت نمیکنه نه به وبلاگ خودش برسه نه وبلاگ دخمل قشنگش صبا ولی صبا اصرار داره بیام به وبلاگش سر بزنم چون میگه ادرس وبلاگمو به تیچر جونم دادم اون میخواد بیاد سر بزنه(تیچر جون دبیر زبان صباست که بهش میگه تیچر جون)منم اومدم بخاطر گل روی صبا وتیچر جونش یه آپی کنم وبرم

 

صبا در الماس شرق مشهد

 

خب تیچر جون..صبا منتظر شماست اومدید بفرمایید تو .......

نظرم بذارید ممنون میشممنتظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

hadi
29 آذر 92 23:37
این دسته گل واسه صبا جون
شاپرک
30 دی 92 22:56
ابجی کوچولوی من چقدر نازی تو......
سانازی{باران}
10 بهمن 92 23:46
سلام اطی جونم خیلی دختر خوشگلی داره خدا بهت ببخشه ..مطالبت واقعا قشنگ بود دوست دارم دخترت زود بزرگ بشه ببینه مامانش براش چکار کرده
مادر
پاسخ
ممنون که به وبلاگ ما سر زدی صبا خیلی خوشحال شد
عاطفه
18 فروردین 93 16:10
خیلی مطالب جالبی داشت صبا رو ببوسین زندایی
مادر
پاسخ
سلام عاطفه جان ممنون به وبلاتگ صبا سر زدی بازم منتظر حضورت هستم
پانی
3 خرداد 93 0:45
ایشالله یه دختر خوشگل وخانوم مثل تو نصیبم بشه صبا خیلی دوستت دارم ای کاش یه خواهر داشتم یه خواهر زاده مثل تو برام میاورد قدر خودتو مامانتو بدون هردوتاتون ودوست دارم